2010. október 2., szombat

Viccek

Pistike kérdezi mamájától:
-anyu apunak miért olyan kevés a haja?
-azért mer sokat gondolkodik kisfiam.
-és neked miért van olyan sok hajad?
-Ed a reggelidet Pistike.




Móricka felcsönget Pistikéékhez:
-Csókolom, Pistike otthon van?
-Nincs.
-Tudom, mert nálunk van.
 Ez a kép XD
Móricka lát egy dagit.
-Hé te dagi bácsi! Kisoványítsam?
-Igen. De hogyan?
-Móricka egy tűt kivett és megszúrta.
-ÁÁÁÁ! Ordított.
-Úgy látszik, hogy a nagy lúfija túlságosan kemény.

Mondd, anyu, lehet valakit büntetni olyasmiért, amit nem csinált?
- Nem. Az igazságtalanság volna.
- Akkor jó! Ugyanis nem csináltam meg a leckémet.
- Ki tudná megmondani, miben különbözik a kakukk a többi madártól?
- Ő az egyetlen madár, tanár úr kérem, amelyik tudja a nevét.
Petike a Gyerekszínház pénztáránál:
- Kérek szépen egy jegyet a mostani előadásra!
- De kislány, hiszen már hatot váltottál rá!
- Az igaz, de áll az ajtóban egy néni, és valahányszor be akarok menni, mindig széttépi…

Egy néger bölcs írta fehér szomszédjának
Mikor megszületek: fekete vagyok .
Mikor felébredek: fekete vagyok .
Mikor lesülök a napon: fekete vagyok.
Mikor fázom: fekete vagyok.
Mikor meghalok: fekete vagyok.
DE TE!
Mikor megszületsz: rózsaszín vagy.
Mikor felébredsz: fehér vagy.
Mikor rosszul vagy: zöld vagy.
Mikor lesülsz a napon: piros vagy.
Mikor fázol : kék vagy.
Mikor meghalsz: lila vagy.
És még van pofád engem színes bőrűnek nevezni?



Hogy hívják a szerelmes bárányt?
Love juh!


És hogyan fékezik meg a szerelmes bárányt?
Állj! Love juh! 


Miért nem kapott jogosítványt a gepárd?
Mert sohasem áll meg a zebránál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése