2010. október 1., péntek

Az egész hét

Hétfő: Szar de a legjobb hogy az osztálytársammal  fel ugrottunk és hátra estünk és király volt  és nem fájt de még el keztük szekálni az osztálytársam és mind a háman olyan jól éreztük magunk hogy nem hallottuk a csengőt és hátul voltunk és lent maradtunk még véletlenül az órából 20 percet
XXXXXXXDDDDDDD
Kedd:Szokásos ugyanaz a tanár ugyan azok az órák más szóval :UUUNNAALLMMAASSSSSS!!!!!!!!! de legalább usztunk és az osztálytársaimmal egymásra ugrottunk mint mindig :::)))))) és 4 óra után haza rohanhattam és le ülhettem tv-ni vagy gépezni de csak akkor :D ha persze nem volt ott a petra.
Szerda:Na erről van mit mondanom ez a nap volt a bal szerencse napom!!!!!!!! SZÖRNYYYŰŰŰ VOLT!! elöször be akadt a hajam és ilyen fura lett  a második hogy a lábam le sérült a harmadik majd nem el tört a kezem de nem szerencsére de attól még be van kötve. :oaztán othon orra estem, nem tudtam fel öltözni és tovább nem is mondom !!!!!! XD
Csütörtök:Hát hogy is kezjem aha meg van a nagy betünél és a .... -nál meg a jellel :) de hát a péntek
Péntek: Sokkal rosszab mint a csütörtök  najó nem sokkal ma mentünk haza ebéd után és ma volt a leg zűrösebb napom
de második szünetben le mentem én és néhány osztálytársam és el keztem kergetni  egymást és nem én kaptam el  őket hanem ők engem de rám ugrot  az egyjikük és nagyon nehéz. ki tépte a hajam de én is az övét..... :D aztán le buktunk hogy le mentünk. XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése